Välkommen Denise

Vakna av ett sms, ett helt fantastiskt sms.. tårarna bara rinner, ja är så glad=)
Nattis har äntligen fått sin bebis, nu har Denise(eskil) kommit till världen!! ååh va jag läntar tills jag kan hälsa på familjen Andersson/Sandström.. idag blir de till o handla paket, vet exakt va jag ska köpa=)



o när jag ändå är igång, "inskolningen" på nya jobbet gick galant igår.. .sluta me toppbetyg om jag själv får säga de:) de va fru chef, lotta o jag som jobba, o fru chef o lotta har ingen floristutbildning så jag fick göra alltr binderi o alla bud ensam, plus svara på massa frågor om växter o så, blandat me massa ny information o rutiner.. trodde inte mitt huve kunde rymma såhär mycke, men tydligen:P laddad till max för da 2 nu=))


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Va kul med en bebies, snart din tur !

2009-08-13 @ 17:00:55
Postat av: madde

haha nää jag har ju blivit stlmsbrud, vi skaffar barn sent;)

2009-08-15 @ 08:07:56
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback