härliga barnaskratt o tjocka magar...

älskade sommar kom tillslut, jag njuter av varje solsekund, jag bara fullkomligt älskar de.. att vakna på morgonen av alla barnaskratt i lekparken, alla fåglar som kvittrar.. o allt plaskande i vattnet en bit ifrån.. magiskt..

nu sitter jag hemma hopkurad i soffan o dricker päronsaft o äter kvällsmat, va ute på en liten minipromenad innan  ikväll, så skönt=) o jag är lite kär, lite småförälskad i grannen en bit ner.. han spela gitarr o sjöng,håret på armarna reste sig, o tårarna börja nästan rinna.. tänkte gå upp o knacka på, men våga inte.. hoppas han är ute nästa gång, då ska jag fråa om han kan lära mig spela gitarr:)

idag va första dagen på nya jobbet, lite mjukstart mest kolla läget, men de gick ypperligt bra, ser fram emot månda då de drar igång på riktigt=)

nu är de dags för kvällens andra avsnitt av unga mödrar=)

//M

Kommentarer
Postat av: Caroline

Trevligt att få prata med dig lite innan! O skönt att det finns sommarfeeling i Sthlm! Jag längtar tills jag är där!!

2009-08-06 @ 23:11:11
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: madde

ja de är superhärligt:) ja de va ett bra tag sen vi snacka:P men de är bara att bo här hur mycke du vill den första veckan=)

2009-08-07 @ 07:55:54
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback