deprimerande..

att vakna o se hur vansinnigt varmt de är ute, framför allt när man ska jobba, gaaaaaah suck.. behöver lite gnutta färg nu.. hoppas på sönda, hoppas hoppas HOPPAS!!
idag blir de jobb till 16, sen ska jag bada, de bara är så, o idag ska jag lura me någon också!! till kl 19, sen blir de upp snabbt som blixten ur plurret för att åka hem o tvätta, tjohoo.. verkligen älskar de.. finns inget bättre än o tvätta..
imorn blir de jobb igen, detta är den sista vardagen på jobbet, på månda drar de nya igång=) ser massa fram emot de.. jag vill åka till gröna lund imorn, om de är så här tokbra väder.. eller hitta på nåt annat skoj.. någon som vill me??

nu blir de duschen, frukost, påklädnad sen jobb.. shiiit har massor tid på mig, behöver inte stressa en sekund vilket är ganska skönt:)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback