regnet de bara öser ner

o jag ligger snorig o mysigt nerbäddad me täcke o filt i sängen o lyssnar på dropparna som slår mot rutan.. ett mysigt läte må jag säga, o ännu mysigare hade de varit om jag sluppit höra grannens dunkande musik i bakgrunden.. men men så är livet i lägenhet, men ändå för att vara lägenheter me boende under 25 så är de väldans tyst o lugnt.. så lite dunk då o då är ingen fara att stå ut me=)

imorn är de sovmorron o sen jobb.. södermalm me anneli, wiiiee sen ska jag träffa ellinor som hjälpte mig göra bloggen fin=) en bra början på en ganska så lugn helg som kommer innehålla jobb i massor.. kanske en liten våldsgästning hémma hos maria i brist på annat..

nää nu ska jag ögondroppa mina förkylda ögon!! suck=/

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback