Tar tillbaka allt jag sagt om snö

inatt har de snöat ännu mer.. de verkar aldrig ta slut på snö.. de är väldans fint, vitt o grannt, men jag är inte van vid sånna här mängder.. o inte kan jag ut o leka heller för mina termobyxor ligger hemma i skåne, där dom gör förbannat stor nytta nu, inte särsklilt.. de är kallt så jag håller på att dö o då har jag inte kommit utanför lägenheten än... usch suck kallt.. idag ska jag ha på mina nya stövlar som jag köpte igår, jädrans tur jag köpte dom för dom är fodrade=) årets köp är jag beredd på att säga=) snygga är dom också.. så min shoppingrunda kom väl till användning=)

nu ska jag klä mig, fixa till mig littagranna o sen ut o slåss i snöblåsten o ta mig till bussen som leder till gullmarsplan.. därifrån byter jag till tvärbana eller tunnelbana som tar mig till globen där jag ska jobba idag.. blir en massa snittande o städande så jag hoppas de är lagom me kunder=)

ses ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback