min min min=))

idag köpte jag den.. den superdupersnygga klänningen som ska pryda min kropp dagen då lillan blir stoor o fyller 20=))

dagens som varit:
läkarbesök där jag tog nytt EKG för att fånga hjärtrytmen.. doktorn sa att jag kan gå upp när jag vill under dagtid för att ta nytt EKG..

shoppade den fina klänningen och sallad som blev dagens lunch

åkte till natti o höll henne sällskap på jobbet, o idag har jag äntligen redat ut vem den där sörens byggkillen är o hur han ser ut.. o när jag såg han nu så jisses han ser inte alls så töntig ut som jag tyckte han gjorde sist=P
natta, när du läser detta: se till att fixa bilder på alla manliga arbetare samt deras namn ni givit dom så jag kan få va me i snacket nästa gång=) btw, när jag kom till city idag kom jessi springandes o börja ställa massa frågor om va som pågick mellan den sprillans nya vakten o mig.. haha, undra vilken vakt som är en liten skvallertacka=P
men men iaf, idag va jag på så gott humör så jessi fick ett inbjudningskort till mitt party i skåne, som hon ändå ska till småland=)

nu ligger jag o undrar hur de ska gå i idol, hoppas alice eller johan åker ut...

spänningen är olidlig=)

Kommentarer
Postat av: Tina

Johan är BORTA, så skönt! Woo..

2008-11-29 @ 22:47:07
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Natti

Madde gumman! Ska jag gå runt å smygfota alla me mobilen? va fan.. :) leta upp gubbarna på facebook istället :) där har du bilder! hihi puss

2008-12-02 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback