helgen över

ännu en helg har passerat, o nu är de månda igen.. vilket betyder en timmes jobb me anneli sen Warunee eller Warumee jag vet inte va hon heter, jag chansar varje gång;P dom är så rara o snälla=) ska göra dagens gärning o bjuda Anneli på fika.. som tack för hon byter me mig.. så jag kan åka hem till skånelann ihelgen:D wiiiie!!
"hej mitt skåneland, snart är jag där" tss=)

ha en trevlig dag alla!! o till dig linus, jag förstår att pernilla blir arg, o kalla inte oss tjejer att vi är för känsliga !!=)

Kommentarer
Postat av: jennie

Hello!



Hoppas du får en trevlig helg i Skåne !!



Kram Jennie

2008-11-07 @ 14:25:17
Postat av: Filip/ Fille

Tjaoo!.



Hoppas du får en bra helg i skåneland!!!



Kraam Fille

2008-12-16 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback