hej mitt vinterland...

kl. 4.45: madde vaknar av ett gäng onyktra killar som för någon dialog utanför vid hörnet av vårt hus.
kl  4.47: madde går upp o kollar läget för de lät som de va bråk ute. ingen snö bara massa slabb
kl. 8.15: massor av snö=) wiiie me like, men var är min lekkamrat som vill följa me ut i snön?! borta=(

kl 12.11: skidorna äntligen slut...

resten av dagen är ett mysterium.. kanske man skulle ta o åka ner till handen köpa ett par termobrallor, sedan gå hem till maria o låna hennes gulleplutt elliott o ta han me ut så han får leka me årets första snö som kommit o lagt sig=) ljust o fint ute, dock kallt.. tänk om man kunde fått snö o +20 grader.. de hade varit perfa=) men allt kan man ju inte få, om jag får en annan sak så är jag väldans nöjd=))



GRATTIS MARTIN PÅ 20ÅRSDAGEN!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback