Fars dag

Grattis lilla pappa på farsdag!! Du är världens bästa pappa, jag älskar dig!!
O grattis Torgny, världens bästa styvpappa, älskar dig me!!

I fredas tog jag tåget hem till skåne.. en dramatisk resa me en unge som skrek konstans sthlm-hlm.. hurra.. bytte om till partykläder inne på tågets toalett för att spara tid till kvällens fest me martin.. den festen va väl sådär. hände inte så mycke o alla va allmänt sega..

igår va de 20årsfest hos fröken fondell i linderöds bygdegård.. mycke mycke trevlig tillställning me massa snaps o gott vin o mat.. lite mycke dricka för en del, eller ganska många=) dans till dansbandsmusik som blev till hårdrock.. aldrig dansat så mycke i heeela mitt liv.. de va allt från vals, foxtrot, bugg, golvswing, tryckare o disco.. groggar blandades de hej vilt bland alla människor.. fingrar blev mosade o tår krossade.. men vilken känsla de va.. att träffa alla älskade vänner igen.. helt sjukt galet skoj.. o många tårar kommer de bli imorn på tåget hem.. men jag vet, när jag återvänder hem finns dom kvar, för de är mina allra bästa vänner=) tina, martin, elina, linus, stoffe, emelie, maxi, o alla andra.. love you<3

veckans låt: När en flicka talar skånska- Danne Stråhed



Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för presenten;)

2008-11-10 @ 17:49:47
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback