dramatiska händelser

tisdagmorron:
vakna me fruktansvärd huvudvärk o konstiga hjärtslag..  lämna av mormor vid tåget, gick o terrade nattis på cafeet=P när jag kom dit hade vaktis o nattis världens matchmaking o pika att den nya vakten va så trevlig, singel o dessutom gilla skåningar.. vet inte va dom ville ha sagt me de:P men iaf på tok för gammal för ,mig.. dock va den där flygbusskillen ganska trevlig o väldans söt=P tss.. hjärtslagen pågår

tisdaeftermidda:
fruktansvärt jobbig kund på jobbet.. dock måste man stå o le även om man bara vill kräkas på denna människa som sunkar ens dag.. livet är hårt.. fortfarande konstiga hjärtslag

tisdakväll:
får ont i bröstet o hjärtat slår fortfarande konstigt.. ringer maria som kör mig till SöS där jag efter 1 timmes väntan blir kopplad till EKG som visar bra.. dom tar prover o jag blir inrullad i salen me alla andra sjuklingar.. de tar 3 timmar för sköterskorna att ge mig en filt.. när jag sen ska gå på toa kommer ambulanskillarna in me en man me spräckt skalle, o sedan kommer 2 poliser.. slutligen kommer läkaren o säger att hon misstänker att jag har en propp i lungan.. därför vill hon ta ett blodprov i en blodåder i handleden(dock gick de inge vidare) 2 timmars nervös väntan på svaren o en livrädd madde.. doktorn kom in o sa att de inte va en propp, vilken lättnad.. däremot va ena värdet på sköldkörtlen lite för högt så om 2 v ska  jag ta nya prover.. 5.45 anlände taxin o jag va äntligen hemma

onsdag:
fortfarande konstiga hjärtslag, ligger i soffan hela dagen

torsdag:
allt va bra imorse.. jobbade, börja bli yr o få ont igen.. gick över, kom tillbaka nu ikväll.. nu börjar jag bli lite småttorolig.. men ska ge de tills imorn, är de inte bättre åker jag till doktorn igen..

min vecka i korta drag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback