-2,4 grader o strålande sol

är temperaturen i Sthlm just nu, eller utanför sthlm om man ska va petig.. tänk om man tagit bort minuset o decimalen, va skönt de hade varit ute då=) sluppit bökiga jackor o tusen kläder.. tusen kläder är precis va jag har på mig, frösen som jag är. o en stor varm vinterjacka, lätt oktobers bästa köp!!  men ändå så är de kaaaaaallt, känns som benen ska bli helt nerfrysta, brrrr suck..

iaf så va gårdagen trevlig, hinner inte uppdatera den just nu, för snart ska jag i full karriär springa till bussen o åka till Södermalm o hämta saker på väg till jobbet på cityterminalen..  så fullt upp att greja fram till 4 då jag slutar, sen blir de skyltning av fönster me smink-jessi innnan jag beger mig hemåt för att skrapa vinstlotter förhoppningsvis me Maria=) sen blir de hem o städa i massor, suck som de ser ut, nu finns de inga ursäkter längre för att slippa undan. Städningen är nu ett MÅSTE!!

//Madde


Kommentarer
Postat av: maxi

du ska INTE klaga på -2,4 grader heller.. kom till norge vi har -----------5 grader GAAH as kallt är det och kallare blir det :/ hört att det blir typ -20 grader i jan månad :S usch!!

Städning är inte roligt men som sakt måste det göras :/ hehe ha det fint gumman... saknar dig puss

2008-11-12 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback