xmas-time=)

idag ska jag fira jul nummer 1.. me mammafamiljen som består av mamma, torgny, becks, julia, emelie, mormor, morfar, rasmus=) mysigare jul kan man inte få...

dagen har börjat bra, gick upp tidigt tappade upp ett bad o la mig i vattnet o startade bubblorna o bara låg där i o koppla av.. de va precis de jag behövde, rensa lite tankar, skrubba bort all jord o glitter som sätter sig på kroppen under jultiden om man är florist.. årets julbad är me andra ord avklarat=)

mamma har satt mig i jobb, skura golv o sköta ägg o fixa en julklapp till julia.. dags o sätta igång, ska bara äta, samla kraft sen ska jag göra de=)

först en liten pratstund me J=)


Kommentarer
Postat av: Carro

God jul! O njut lite av att vara i skåneland för mig också ;)

2008-12-23 @ 16:42:36
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback