jag är gammal nu

julen är över o jag har fyllt 20.. händelsen jag sett fram emot i 1årstid är över, baras sådär de gick vipps så kvickt,,

födelsedagen va toppen. fick frukost o sång på sängen, o julia spela blockflöjt.. sen spelades de litegrann wii, o några samtal att ta emot samt lite sms att svara på. 13 åkte vi ner till klubbstugan o ordna de sista.. 14 kom de första gästerna.. jag fick inte så många paketer att öppna mest kuvert me pengar.. mat,tal o sång.. kl 18 så blev de till att duka om, hela familjen plus farmor/farfar/mormor/morfar va engagerade o hjälpte till, medans jag sprang o provsmaka vin o bål=)

tina/madde/johan kom först, efter att stressat som galningar för att dom va sena.. visst sena va dom, men ändå först, för alla andra va änniu mer sena..
efter de trilla martin, sarah, lina, felicia, simon, sanna in.. då käka vi lite mat.. o satt o snacka, vek pappersservetter..
då kom linus, elina, stoffe o emelie.. plus att jag fick en chock när marthina som tidigare på dagen ringt o sagt va sjuk plötsligt kom.. me 2 vänner.. trevligt...  men när linus kom, då blev de party=) lite för mycke dricka blev de o lagom till sara kom så mådde jag kalas=) de blev singstar o twister, dock inga lekar som jag från början tänkt.. men men jag hade trevligt iaf, fick träffa släkt o vänner, så jag hoppas att mina gäster också hade lite trevligt iaf.. hemma på natten hade dom rysligt roligt åt mig iaf=P

jag fick en gästbok som de snart ska börjas skrivas flitigt i=)
presentkort, sängkläder, pyjamas, fin lila godisskål, absolut mango, fina snaps/shotglas, en stor glasskål, svart vas, öronhänge, ljus/grytlappar/kökshandukar.. o så pengar..

tack alla som kom, de betyder mycke, ännu mer nu sen jag flyttat o inte kan träffa er så mycke..

bilder o dikter kommer senare idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback