pågar o tösers olika tankesätt

igårkväll när jag va på väg att sova så börja jag o erkki prata livligt o diskutera en massa.. 

madde: jag har svårt att förstå hur killar egentligen tänker.
erkki: ni tjejer tänker way to much medans killar är mer okomplicerade.. 
madde: anledningen till att tjejer tänker för mycke att för att vi ska förstå killars tankesätt o få dom att fatta våra pikar..
erkki: killar kommer aldrig fatta era pikar så säg istället va tusan de är ni vill
madde: ibland är de kul om killen själv kan förstå utan att behöva säga de rätt ut varje jädrans gång

diskussionen avslutades o en ny påbörjades..denna gången handla de om ordet"väl" som jag och många andra tjejer hatar att få höra från en kille..  speciellt om man ställer en fråga o får väl me i svaret
tex om man frågar en kille "vill du jag ska stanna?" svar:"ja de kan du väl göra" .. finns inget mer irriterande än att få höra de.. "ja men vill du att jag ska stanna?" varför då inte bara säga enkelt o lätt ja eller nej... svårare behöver de inte vara=)

ser fram emot nästa diskussion me erkki- the glädjespridare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback