sorgliga människor

idag blev 2 tjejer på jobbet rånade i butiken.. en man kom in med kniv o hotade dom.. anneli öppna kassan o lämna ifrån sig pengarna o mannen gick.. poliserna kom.. hoppas dom lyckas ta den jävlen som utsatt en nära arbetskamrat o vår kära praktikant för de.. stackars dom.. så ikväll vill jag skänka en extra tanke på anneli o olivia o på va dom upplevde idag

detta är första gången jag är riktigt glad för att jag inte öppnar på morronen.. o även om jag inte va där när de hände så kändes de läskigt att jobba sen på kvällen.. visst sannolikheten för att de ska hända 2 gånger samma dag är inte så stor, men ändå hade man de i baktanke varje gång en icke-uppklädd man gick in i butiken. o när jag kom hem ikväll efter jobbet kä'ndes de jobbigt o tårarna sprutade ur mig i duschen.. kanske bara jag som överreagerar... jag är väl mest lättad över att jag va hemma samtidigt som jag tycker synd om anneli o  olivia

men de värsta är inte rånet, utan de är en sak någon annan kläckte ur sig, bör inte nämnas högt på en offentlig plats.. de är verkjligen sorglit att en del människor är så jävla tragiska att pengar är viktigare än hälsa

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy vad hemskt! Och jag förstår verkligen varför du tycker det är obehagligt!

2008-12-13 @ 00:38:30
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Gumman vad du är söt! Tänk inte så - Det hände ju som tur är inget allvarligt! Förstår att det känns jobbigt för dig också, hade det hänt dig eller någon annan i butiken hade jag blivit lika rädd! Tack för att du bryr dig.



Ps.. Jag är ju inte eran praktikant längre!



(Och om vi pratar om samma människa som bara bryr sig om pengar, så är hon dum i huvudet.. PÅ RIKTIGT!)

2008-12-13 @ 00:55:03
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback